Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinegabrysia blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt RETRO w IGN Projekt
874767 odwiedzin | wpisów: 227, komentarzy: 4538, obserwuje: 309

Betoniarka

autor: gabrysia blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Dzisiaj rano dzwoni do mnie mąż i oświadcza mi, że o 13.00 przyjeżdża betoniarka.  Więc nie bacząc na mój bolący tyłeczek wsiadłam na rowerek  i heja na działke.

Gdy przyjechałam zastałam taki oto piękny widokblog budowlany - mojabudowa.pl

mojabudowa.pl - blog budowlanyWykopane ławy:

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

Chłopaki powbijali pręty i pozaznaczali sprejem na jaką wysokość ma być wylany beton i czekamy.

Godzina 14 nie ma betoniarki ,15 dalej nie ma , więc p. Roman dzwoni i dowiaduje się, że będzie po 16. Byliśmy trochę wkurzeni bo piękna chmurka deszczowa  nad nami się pokazała. Ja w długa do domu żeby zdążyc przed deszczem, ale niestety dogoniła mnie i przemokłam do suchej nitki. No i gdzieś tak około 18.00 p. Roman zadzwonił , że betoniara się pojawiła, ale sesję zdjęciową bez betoniarki zrobił  mój syn , bo ja już nie miałam siły tam jechaćblog budowlany - mojabudowa.pl, a oto i ona:

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

No i pan Roman pocieszył mnie ,że jeszcze nie jeden raz przyjedzie na naszą budowę betoniara i zdążę ją sfotografować.

Jutro przerwa w relacji , bo beton musi sie ściąć. Wszystkim życzę powodzenia na budowie.blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 


Komentarze (13)
autor:benedykt-3  dodano: 2010-08-24 | 20:33:14
Widze ze piekna macie dzialeczke :) ciekawe za ile lat u nas wyrosnie chociaz jedno drzewko, bo mamy gole pole :( ale moze szybko cas zleci, moment i bedzie piekny sadek hihi :)
Rowniez zycze powodzenia i jak najmniej problemow podczas budowy :)
autor:baczki  dodano: 2010-08-24 | 20:36:31
super!! widok na te zalane ławy to wspaniałe uczucie, nie?;)
autor:aniailukasz  dodano: 2010-08-24 | 20:48:25
gratulacje:) pierwsze koty za płoty!
Tytuł: hehe
autor:edyskas  dodano: 2010-08-24 | 21:30:42
Gabrysiu jak bedziesz tak czesto pedałowała na tą budowe to twoja kondycja bedzie nieziemska!! :)))))) Super ze wszystko tak pieknie sie ruszylo:) Baaardzo sie ciesze:)
autor:bena-marcin  dodano: 2010-08-24 | 21:39:49
Gabrysiu, z tym betonem to lepiej późno niż wcale. Bo u nas czasami zdarzało się "wcale" :) A jeśli chodzi o rower, to proponuję żelowe siodełko :)
Tytuł: Bienio 3
autor:gabrysia  dodano: 2010-08-24 | 21:50:49
Nie polecam działek z tyloma drzewkami, wolę Waszą bez heheh.
Tytuł: Gosia
autor:gabrysia  dodano: 2010-08-24 | 21:53:06
Teraz to ja już też znam te uczucie heheh. Jest wspaniałe.
Tytuł: Edytka
autor:gabrysia  dodano: 2010-08-24 | 21:57:22
Wiesz wydaje mi się , że kondycji to mam coraz mniej, bo dzisiaj to nawet nie miałam siły pod górę podjechać (zadyszka)hehe. Trzeba zacząć jeździć, ale za kółkiem.
Tytuł: Bena-marcin
autor:gabrysia  dodano: 2010-08-24 | 21:59:48
Oj przydałoby się takie. Dzięki Wam wszystkim za wsparcie :)
autor:rysiowa  dodano: 2010-08-25 | 08:22:51
Cieszę się bardzo. Zaczęło się dziać! Nie zapomnij o jakimś grosiku zatopionym w fundamencie :)
Tytuł: Rysia
autor:gabrysia  dodano: 2010-08-25 | 21:26:13
Tak ,tak o grosiku pamiętam:)
autor:wlasneniebo  dodano: 2010-08-25 | 21:39:15
No to się zaczeło:)
autor:wymarzony  dodano: 2010-08-25 | 22:28:53
I się zaczęło dziać-teraz już nic nie powstrzyma machiny budowlanej:)
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja